Nu är det jul igen nu är det jul igen

God morgon, god förmiddag, god eftermiddag, god kväll och god natt :)
I tisdags var jag hos tandläkaren och jag fick ta ut min tandställning :D Efter det köpte jag godis för att fira lite och sen åkte jag med pappa eftersom att bussarna går som de går :/
Igår gjorde jag inget speciell, jag hostade bara. kändes som om revbenen skulle gå av :/
Idag har jag i alla fall varit ute och hämtat posten och senare hjälpte jag till lite med julgranen och sen har jag hostat lite (myket) mer. Men det är det enda för jag är frisk annars :D
Imorgon ska jag oh min syster och kanske Lollo till nacka för att köpa de sista julklapparna. Sen på kvällen kommer våran farbror och våra gudföräldrar och äter julskinka och får julklappar :)
Sen är det ju JULAFTON på lördag :D


En bild på mig i  tisdags påväg till tandläkaren :)


En bild på våran fina fina gran :D

Nu ska jag kolla på tv så ha de :)

Kommentarer
Postat av: Fredrica

Fin blogg! :D

Vad ska du göra idag då? :D<3

2011-12-29 @ 14:38:04
URL: http://swetiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0