Överallt vi shufflar runt

¡Hola! Hej! hello! hei! och bonjour!

Idag har jag varit hemma som igår, för att jag har jätteont i magen, har inte kunnat äta eller dricka! Men idag åkte jag och mamma till nacka akuten och kollade upp vad det var eftersom att jag alltid har lite ont i magen, men där kunde man såklart inte göra så mycket utan det man kan göra får man göra på vårdcentralen. Men de har ingen tid fören på måndag! Men som tur är fick jag någon medicin för magen så nu har jag inte lika ont. Har i alla fall fått i mig lite mat idag, men kan inte äta vanlig mat så det har blivit limpa, nudlar, banan och vatten idag :/
Sen idag så kollade jag efter en klänning till jul och jag hittar en jättefin som inte kostar så jättemycket heller, men tror ni att den gick att beställa? NEJ för man behöver ju såklart köpa för 200 kr mer än vad jag ville och det finns bara några kvar av just den storleken och jag har inga pengar just nu så jag kan köpa den i butik!!

Men imorgon är det so prov och idrott med 60 (!) små ungar!! Men det ska nog gå bra.
Sen är det bara 7 dagar kvar tills min tandställning åker ut :D

Just nu sitter jag i alla fall och skissar lite och sen ska jag plugga till provet. Om mina skisser blir bra kanske de kommer upp här på bloggen sen, kommer också komma upp några bilder från helgen när jag, min syster och hennes kompis bakade pepparkakor :)
Men sålänge får ni kolla på de här bilderna


En bild från i sommras när jag var med familjen på siggesta :)


Och såklart tummen ner för att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0