Sjuk tjej

Tjo!
Förlåt för att jag inte har bloggat men har inte haft tid sen blev jag sjuk i fredags också -.-
Så hela helgen har jag legat i soffan och kollat på tv och haft ont i huvudet så fort jag ställt mig upp, men nu ska vi inte gnälla :)
Blir ingen skola imorgon så jag kan försöka vila upp mig så jag kan gå på tisdag för då ska jag till forum efter skolan och köpa de sista julklapparna och sen ska jag ta bort min tandställning då :D
På onsdag om jag är frisk lär jag vara i skolan annars blir jag såklart hemma.
På torsdag är det skolavslutning och efter är det pepparkaksbak med tjejerna :)
På fredag kommer förhoppningsvis Ammi och Roger hit, min och min systers gudmor och min systers gudfar, och äter julskinka :)
På lördag är det JULAFTON :D
Och på söndag lär man väl hålla på med sina julklappar :)

Inte mycket mer att skriva just nu :)
Så ha de gött


Bjuder på en bild på Hanna när vi var och åkte skridskor med skolan :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Sjuk tjej = frisk tandställningslös tjej sooooon, okej? :D <3

2011-12-19 @ 21:33:09
URL: http://missdoodle.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nämen, nej LEEEWWIISSS!!! Haha :P <3

2011-12-23 @ 14:46:48
URL: http://hannssii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0