21 12 2012, the end of the world

Ja, idag ska ju jorden gå under. Men jag har hört olika tidslag dessverre, jag hade velat kunna förbereda mig lite.
Jag har i alla fall hälsat på min gammla skola en sista gång ifall jag skulle dö idag sen har jag tillbringat hela dagen med min syster. Det ända som fattas är mina kompisar och min kära pojkvän. Men nej! jorden kommer inte gå under så jag behöver inte göra allt jag skulle ha velat gjort idag.
Så igår gick jag på jullov och blev blandannat tappad i golvet x) jag har som sagt varit med min syster idag och hjälpt henne handla lite julklappar och vi åt en mysig lunch tillsammans samtidigt som jag fick henne att fastna för sushi. Nu är det bara mamma kvar, mohahaha :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0