Nu blir det en lista igen :D

1.                         Ett favorit nagellack

2.                         En bra film jag gärna ser

3.                        Där köper jag helst mina kläder

4.                         Det här gör jag helst

5.                         En bild på mig för länge sen

6.                         En kompis jag känt jätte länge

7.                         En bild på dig just nu

8.                         5 fakta om dig

9.                         3 favoritlåtar

10.                       2 bloggtips

11.                       En youtube video du gillar

12.                       Så fixar jag mig inför skolan

13.                       En dag du minns

14.                       Någon som betyder mycket

15.                       Något du vill ha

16.                       Den du senaste fick sms av

17.                       En bild på mig för 1 år sedan

18.                       Bloggarna jag läser

19.                       I din väska finns...?

20.                       Ett kort någon annan tagit på mig

21.                       Detta gör jag på helgerna

22.                       Bild på det jag köpte senast

23.                       En tv-serie jag älskar

24.                       Detta åt jag till frukost

25.                       vilka årstider är bäst?

26.                       julklappar du vill ha

27.                       5 saker du är fast för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0