Han prater så fort att man inte hör vad han säger

Nej men hej!
Igår kom jag, som ni vet upp till min morfar och eftersom att jag kom hit igår så blev det inte direkt mycket som hände, handlade lite, träffade kusiner och Katarina, ena kusinen sov över här.
På kvällen åkte jag och Katarina spark till en liten butik, som pressbyrån nere i Stockholm. Vi/ jag höll på att dö, Katarina körde sparken i nedförsbacke och så började sparken luta i full fart!! Jag blev livrädd :P
När vi kom hem tog det inte långtid innan en annan kusin kom och hälsade på :)
På morgonen fick jag förfrågan om jag ville med och pimpla. Först tackade jag nej, för att jag inte hade några skor och var så dum att jag inte frågade farmor, (morfars sambo, lite komplicerat, men kan förklara en annan gång) sen när det visade sig att hon hade skor till mig så åkte jag med en då.
Tyvärr fick jag ingen fisk men roligt hade jag i alla fall.
När vi kom hem satte jag mig och läste ut en bok och bara tog det lugnt.
Mot kvällen när farmor skulle börja med middagen ringde Katarinas syster, tror jag och frågade om vi ville komma på middag, och självklart tackade vi ju ja :)
Efter det åkte vi ner till by för att se ett band, som faktiskt var bra :) Och bandet var från Stockhom så de kunde ju prata fort, och för bergsjöborna var det jätte ovanligt, så man hörde jättemånga säga "gud vad fort han pratar" och "man hör ju knappt vad han säger ibland" :P
I veckan ska vi åka och hälsa på lite fler kusiner och sen lär det väl bli att plugga lite, eller mycket :P


En bild på mig när jag pimpla :)
Och jag sa ju innan jag åkte att jag inte skulle kunna ladda upp inlägg med bilder men det kan jag :D men inte med nya bilder som jag har tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0