♥Vem och vad jag skulle vilja ta med mig till en öde ö

Jag skulle vilja ta med mig min syster, en särskild kille, min mamma eller Malin. Min syster för att typ komma närmare henne. Den här särskilda killen tänker jag inte berätta så mycket mer om nu. Min mamma vill jag vara fast på en öde ö med för att jag står henne ganska nära och Malin är bara för att jag kan se hur jävla roligt vi skulle kunna ha :P

Någonting jag skulle vilja ta med mig är väl typ kläder, en tändare, mat och en kamera. Försökte koma på saker som inte hade något med elektronik att göra, men en kamera måste man ju bara ha :) Och hur f*n jag ska kunna ladda den vet jag inte :P


Tänk er att ni står såhär med en kille ni älskar på en ö som såg ut såhär

Jag önskar nästan att det var så nu när jag tänker på det :P

Ha en bra och skän helg nu alla små människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0