WEHÅ!



Idag har jag varit med Linn och typ geekat One Tree Hill i mitt hus :)
På dan fick vi typ veta att hennes familj skulle komma på middag x) Det blev ganska mysigt och våra föräldrar började prata om att resa till Bulgarien och efter maten så var resan bokad. Så bilderna som jag har laddar upp är bilder på stranden och hotellet :)
Men vi ska inte åka för en 9/7 och är borta en vecka :) Så just nu känns det som om det kommer bli ett super år. Nu är det sista terminen i nian. Sen är det sommar och Bulgarien. Sen på hösten är det gymnasium :D gud längtar så!

Men nu ska jag gå och lägga mig så att jag kommer upp morgon, för jag ska gå upp vid åtta för att jag ska träffa Lollo i centrum vid tio :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh, fett niiice! :D

2012-01-06 @ 11:26:29
URL: http://missdoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0