Ska man kanske uppdatera bloggen??

Nej men hej!
Förlåt för den usla bloggningen, men det har verkligen varit mycket i skolan och nu är det bara 13 dagar kvar tills det är sommarlov!!
Men har inte direkt mycket att skriva förutom att imorgon kommer Malin, Hanna och kanske Fern och Melinda hit för att äta och sova. Men eftersom att jag inte har så mycket att skriva om så kommer jag att bjuda på några bilder och eftersom att en bild säger mer än tusen ord så kommer jag alltså säga ungefär 7000 ord med bara bilder :)



Det här två bilderna är från när vi firade mig efter att jag hade fyllt år.





Här ovan är några bilder från när jag och Melinda var med Malin på crossbanan och bilderna på människan på crossen är enligt mig, världens bästa person och crossförare ♥♥



Säger god natt och trevlig helg till er alla med denna fina bild :)

Kommentarer
Postat av: Wilma

fin blogg

2012-06-04 @ 20:53:35
URL: http://wiilmainsulanders.blogg.se/
Postat av: Malin

Aw gullig du är <3 du kan va världens bästa

2012-06-06 @ 16:31:28
URL: http://missdoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0