Sörjer, eller??

Just nu sitter jag och ränsar min dator, för den ska in imorgon. Även om man inte alltid har tyckt om den så kommer jag sakna den, med den försvinner alla skolarbeten och det skulle kanske vara liiiite kul att ha kvar till framtiden. Då man kan sitta och skratta över hur dålig man var när n gick i skolan. Nej nu ska jag inte sörja, spalade Super Tux en sista gång innan jag slängde det.

Igår var jag med mamma för att köpa skor till balen som är på tisdag, men vi kom hem utan och fick åka och köpa det idag för de fanns inte i min storlek för än idag, men snygga som fan är de och bild kommer någon gång om hundra år :P kommer kanske inte bli såå mycket bloggande när jag inte har någon egen dator efter imorgon.


Jag kommer sakna det här :(

Ha den bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0