Blandade känslor

Hej hopp!
Idag efter skolan hängde jag med Malin hem en stund. Vi cyklade till Återvallssjön och lyssnade på musik och hade det allmänt mysigt som man bara kan ha när man sitter på ett berg vid vattnet och lyssna på när Malin sjunger till låtarna man lyssnar på ♥
Sen cyklade vi hem i kylan och efter middagen kom jag hem och fick veta att chansen att jag, min pappa och min syster åker till Gröna Lund imorgon för att se LMFAO är ganska stor :D
Men sen kom den som gjorde mig väldigt orolig, jag kommer inte skriva så mycket om det men kan säga att det som jag fick reda på kan göra att jag kanske inte kommer blogga så mycket, vilket jag inte gör annars heller.


Så här lär jag se ut imorgon x)



Jag hoppas på att eran fredag blir lika bra som min kanske blir :)

Kommentarer
Postat av: Malin

"mysigt som man bara kan ha när man sitter på ett berg vid vattnet och lyssna på när Malin sjunger till låtarna man lyssnar på"

Hahaha aw, göllig du är! <3

2012-05-04 @ 23:21:27
URL: http://missdoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0