Hoppade genom ett fönster i tro om att någon skulle fånga mig



 Hej på er!
Jag kan börja med att berätta att jag har börjat på gymnasiet och jag går fordon och transport här i Stockholm. Så i veckan har det varit lite olika lektioner och sen har vi varit i verkstaden och hoppat genom fönster.
I fredgas var jag sjuk så jag stannade hemma från skolan tyvärr. För även om man måste gå upp kl. 6 varje morgon, så känner jag faktiskt att jag vill gå till skolan nu för tiden.
Vi är inte så många i min klass, utan bara 9 personer med mig. Men jag har tur att det finns en tjej till i min klass. :)
 
I lördags hade vi middags gäster och hade det trevligt.
I går sov jag halva dagen och adra halvan låg jag helt död i soffan på grund av att jag var sjuk. Vilket resulterade i att jag var hemma idag också, men jag hoppas att jag kan gå imorgon. För jag hatar verkligen att missa massa saker i skolan och det spelar ingen roll hur mycket eller lite jag tycker om skolan.
 
Sen köpte jag ett par nya skor förra veckan och förlåt för dålig bild, men jag tog den jag hade.
 
God natt :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhhhh, vad snygga skor!!!!!!!!!!!!!! :D<3

2012-09-04 @ 16:15:34
URL: http://hannssii.webblogg.se
Postat av: Andrea

Snygga skoe :)

2012-09-22 @ 09:50:12
URL: http://andreaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0