You are my sun, my moon, and all my stars

Idag träffade jag min fina vän Malin och blev lite fet på burger king innan vi gick på extra matte.
Eftersom att har varit sjuk så ligger jag ganska mycket efter och jag har prov på fredag, så det var välbehövligt.
Imorgon ska jag åka och fixa mitt busskort innan jag åker hem för att sedan åka till dansen med min finaste älskling som sover här imorgon.
På onsdag ska jag sova hos min älskling för att på torsdag missa min sovmorgon för att kunna göra klart svenskan. Den ska vara klar på söndag natt, men det är alltid skönt att slippa göra klart saker hemma när man kan göra det i skolan.
 
Snart kommer det upp bilder från elmia lastbilsmässa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0