Lista time!

Nu har jag kommit på ännu en sak för att kunna hålla bloggen mer uppdatear :D
Jag har gjort en lista som ni kan se här dedanför och kommer ta en random punkt varje gång. Så det kommer inte bli någon särskild ordning :)



♥vad jag skulle vilja göra i framtiden
♥ Vad jag skulle vilja lära mig
♥Vem jag skulle vilja träffa
♥Vem och vad jag skulle vilja ta med mig till en öde ö
♥Hur mitt liv kan se ut om 10-20 år
♥Hur min drömkille ser ut
♥En galen sak jag skulle kunna tänka mig göra
♥Så jag skulle vilja att min stil var
♥Vad jag är rädd för
♥Ett land jag vill resa till

Kommentarer
Postat av: Malin

Är du täppt lewis? "Dedanför" Hehehe :P <3

2012-01-27 @ 19:45:02
URL: http://missdoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0