JULBILDER!



Två bilder från pepparkaksbaket för någon vecka sedan



En bild på jultomte och en på min söta kusin


fem böcker som jag hade önskat mig :D

ett iphone skal, målar saker av malin och ett underlakan. Ja jag hade önskat mig det :P

två tröjor :)

en as fin brun väska, tyvärr syns inte färgen så bra men men

pengar av min fina farbror :D

sen fick jag en tv av mina bästa föräldrar :D ÄLSKAR ER SÅ HÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET ♥

inte händ så mycket annars, varit och handlat på mellandagsrean, vilket jag inte skulle göra. Jag hostade som f*n. men jag hittade lite i alla fall lite som jag köpte, två filmer, ett linne och en kofta (den enda som var på rean)
Idag har jag inte gjort så mycket, plockat ihop lite från mitt gamla rum. Efter det åkte jag och handlade med familjen till nyår. Jag följde med bara för att köpa en chokladtomte, men det HADE INGEN!!! :( så då tänkte jag köpa en ny tidning, men den hade de inte heller :(
Imorgon ska jag iväg och köpa raketer med pappa och min syster :)
På lördag blir jag hemma, vi får gäster som ska sno mitt hus :( så jag får sova inne, men jaja ska inte klaga :P
Men nu har jag nog inget mer att skriva så ha ett gott och ett gott nytt år ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0