ska du med på ett plåster?

Jag är en mycket glad tjej just nu och kommer nog vara det en lång stund :)
Den här veckan har jag nästan haft fullt upp.
I söndags åkte jag med Malin till crossbanan, där jag fotade lite (okej jag fotade mycket). Efter det sov jag hos Malin och kollade på handboll. Vi förvandlades till riktiga svenska sport galningar och satt och vrålade, typ.
Dagen efter åkte vi till vårdcentralen då jag skulle ta en spruta och efter det åt vi sushi, men ändå var det inte det.
Malin sov över hos mig den natten och dagen efter gick vi upp halvtidigt för att åka till gröna lund och ha kul.
I onsdags åkte jag lastbil med pappa, eller vi fixade med bilen eftersom att vårat jobb blev inställt -.-
Men på kvällen åkte vi till Blå Blom, där de har stand up på onsdagar under sommaren och Marika Carsson var där. Jag fick en kram och autograf av henne. Hon är såååå grymt cool med hennes stora krull och hennes dialekt.
Igår fick jag möta upp pappa för att se hans nya lastbil och den var sjukt mega super duper snygg.
Idag åkte jag också med pappa hela dagen. Vi har träffat en söt liten hund som bara var ett år gammal och den var jättesöt. senare ikväll åkte vi och handlade och åt sedan pizza.
Just nu sitter jag med familjen och tjockar i mig chips och cola.
Imorgon ska jag fira min mamma som fyller år på måndag.
 
Två bilder från Bulgarien

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA tack för hästarna! <3<3<3

Får jag fråga om dialekten möjligtvis var skånska? Kommer inte ihåg hur hon låter. Får googla på henne någon gång! :D

2012-08-17 @ 22:09:53
URL: http://missdoodle.blogg.se
Postat av: Malin

Sv; Hmmm, antagligen det han menar. Du ville ha kritik, och jag antar att han skrev det han tyckte du kunde ha förbättrat. Att du kunde ha placerat kameran så att solen var antingen på vänstra sidan eller exakt i mitten, för att man inte ska störa sig på att den inte är helt centrerad :)

2012-08-21 @ 18:50:39
URL: http://missdoodle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0