jagtyckerinteomdenhärdagen

Nej men hej på er :)

Just nu sitter jag i skolan och har nästan precis haft hemkunskapsprov, det gick väl sådär tror jag.
Har typ två lektioner kvar nu i skolan och sen ska man hem och plugga lite spanska för har prov nästa vecka, men det lär nog kanske bli att jag målar istället ;)
Imorgon och på onsdag ska jag dansa och på torsdag blir det väl att plugga mer spanska :( på fredag är det dansavslutning :(
Resten av helgen är inte planerad än antagligen lär jag åka lite moppe och plugga och sen ska jag kanske gå på bio med min kära mamma :)

I fredags var jag med Malin, Melinda, Linn, Fern och Ag i forum och åt thaimat, gjorde grisnäsor mot skyltfönster och välte nästan bord :)
På lördagen var hela familjen och firade min moster som hade fyllt år, massa kult blev det :)
På söndagen blev det att åka moppe och sitta vid datorn :)



En ful bild på mig idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0