Det är ingen synd att vara lycklig

Bilden är från Elmia mässan 
 
Tjabba, tjena men hallå!
Idag har det varit en fordonsdag och vi fick kolla in verktygsskåpen och städa dem -.-
Vi slutade en halvtimme tidigare så jag åkte hem och satte på mig myskläder och myste ned mig i soffan med en kopp oboy ;)
Imorgon har jag sovmorgon till fem i tio och då är det basgruppsmöte, på eftermiddan har jag även idrotts prov på ergonomi och LABC. Efter skolan åker älskling med hem till mig och sover här.
På fredag har jag fordon och matte hela dagen, men det är ganska chill ändå. Efter skolan åker jag hem till älskling och sover där till lördag.
På lördag åker jag och älskling till min morbror och hans familj och firar min lilla söta kusin som fyller år.
Vad som händer resten av helgen vet jag inte.
 
Några bilder från Elmia lastbils mässa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0