Malin är en kamel.


Men tja. Melinda här. Idag är Lewis så lat så jag fick blogga åt henne istället. Kbry. Nejmen, nu har vi precis kommit till skolan igen, vi har åkt skridskor. YAY! Nej. Men. Sen åt vi jääääättegooooood mat, som alltid. Seriöst, bästa skolmaten i hela frikkin landet.
Nu ska vi precis ha typ svenska. Vet inte när vi börjar men vem bryr sig. Typ. Nej. Men. Idag ska jag och Malin på öppet hus. På ett gymnasium. Någonstans. I stan. Typ.
Vad Lewis ska göra har jag ingen jävla aning om, antingen tror jag att hon ska åka hem och plugga eller så ska hon säkert träffa Louise. Eller Marcus. Vem vet? Tomten.
Men nu ska jag sluta skriva, har typ ont i fingrarna. Haha, jag orkar inte. Puss. Nej. Men. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0