Finns det någon tro?



Hej, hello, hola, hallo mm
Igår var det måndag och då var det en låång skoldag, men efter den långa skoldagen åkte jag, Melinda, Malin och Fern till Nacka för att äta glass. Den var väldigt god och mättande.
När jag kom hem blev det typ att äta och inte göra någonting :P
Idag hade vi vanlig dag i skolan men tråkiga lektioner och sovmorgon :)
Efter skolan åkte jag hem och satte mig vid datorn och nu på kvällen har jag suttit och gjort lite NO och just nu dricker jag te.
Imorgon händer det inte så mycket utn när jag kommer hem ska jag förbereda maten med min syster och typ kanske börja packa lite, för på fredag morgon åker jag, familjen och ett par kompisar till familjen ner till Ullared.

Hör nog kanske av mig på torsdag om jag hinner, annars blir det kanske på fredag om jag då kan blogga från mobilen.






Kommentarer
Postat av: melinda

MEN USCH VILKEN FUL BILD!

2012-04-04 @ 21:35:01
URL: http://seriouslife.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg! Kika gärna in hos mig med och lämna gärna en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :)

2012-04-27 @ 21:52:36
URL: http://emmawidahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0