En vit springare - Gästblogg


Hej alla Lewis fantastiska läsare!
Jag heter Malin, jag är Lewis kompis. Nu är vi i skolan och har lång rast eftersom vi har en korkad lärare som inte behagar dyka upp när vi ska ha lektion. Tänk att Lewis kunde legat och sovit vid det här laget annars. Stackars Lewis. Idag är det Alla hjärtans dag och Lewis hoppas att hon får geléhjärtan, kanske av någon speciell liten pojke? Vem vet, vem vet. Just nu sitter nämligen Lewis mittemot mig och ser lite miserabel ut (vilken formell svenska jag använder va?) så hon skulle nog behöva bli överraskad av sin drömprins idag. Och visst finns det en drömprins. Han har ett namn. Frågan är bara om han har en vit springare att rida hit på för att plocka upp sin fagra mö?
Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ahahah! Det är i sånna här tillfällen jag önskar att man kunde 'gilla' ett blogginlägg.

2012-02-14 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0