♥Hur min drömkille ser ut

Okej, det kanske inte direkt är hur han ser ut utan hur han ska vara på sättet.
Så han ska vara allmänt snäll, inte ljuga om det inte är för att det är någon överraskning :P Sen ska han kunna spela gitarr och sjunga, för när en kille sjunger för mig är det bästa jag vet. Sen ska han kunna åka skateboard så han kan lära mig :P Sen ska han såklart älska att kramas och så ska han vara omtänksam, sen ska han helst kunna laga mat.

Men nu bara för att jag skriver det här så är det inte så att killen i framtiden kommer vara så, och att det står "han ska" känns jätteytligt, men det är ju bara för att han inte finns och för att det är min drömkille ich inte min framtidskille.

Men ni ska få lite bilder om hur han ska vara i fall att jag glömt något :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0