I´ll be back


Hejsan hejsan!
Igår var jag med familj inne i stan för att köpa min balklänning och lite trosor :)
Hade lite svårt att bestämma mig för vilken klänning jag ville ha men till slut hittade jag en :)
vi svängde förbi forum en stund för att köpa trosor, men det blev lite smycken och en ny skolväska också :D
När vi kom bytte jag om för vi skulle bort på middag :)
När vi väl kommer dit så blev det mat och massa snack.
När vi hade ätit klart så tar min lillasysters gudfar med henne ner till garaget för att han hade fixar en överraskning åt oss där bara för att vi inte skulle ha tråkigt, så snällt :D Sen visade det sig att han och våran gudmor hade gjort ett spel rum med flipperspel och jukebox och allt. Där satt vi alla till vi åkte hem. Sjukt kuligt! :D
Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på tv och just nu kollar jag på så ska det låta och sjunger med till låtar som "Roy och Roger har en mack ihop" och "Farsan jag vill ha en synth" :)
Ja det var min helg, inte så mycket men lite, så ni ska få bilder från det jag köpte och från igår kväll :)


Ett utav spelen :)

Mina tre nya trosor och smyckerna.

Min fina ring på nära håll :D

Töjning  :D (den e fake, men det säger vi inte)

Min nya fina skolväska :)

En bild som jag tog när jag var med Linn

En till bild från när jag var med Linn


Två bilder på min klänning :) och vart ansiktet är kan vi skita i :P

Ha en bra vecka nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0