Rubriken saknas


Inte bara därför jag inte har bloggat utan för att veckan bara har flugit iväg.
Men i veckan har jag i alla fall dansat och sen har jag bara pluggat och tagit det lugnt och så blev jag sjuk i torsdags och var hemma fredagen.
I veckan som kommer ska jag ha två prov, ett i spanska och ett i musik -.-
På onsdag ska vi gå med skolan och typ fota och på kvällen blir det dans.
Sen ska jag typ tvätta och packa som fan i veckan för åp lördag ska jag till morfar :D kommer inte komma hem för än på fredag, men för att ni inte bara ska få bildlösa inlägg eftersom att jag kommer blogga från min morfars dator, så tänkte jag göra några tidinställda inlägg.
Men nu har jag inte direkt något mer att skriva :)


Fick denna fina ros av mina fina föräldrar på alla hjärtans dag :) <3

Ha en fin vecka nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0