Fritid, finns det?

Hejsan hoppas!
Denna vecka har det inte hänt så mycket förutom att jag åkte hem i torsdags och var hemma fredagen med,
Men nästa veckan kommer det hände mycket saker. På tisdag ska jag till Upplands bro gymnasiet och träffa ett par som jag kanske ska bo hos.
På onsdagen är det dans :)
på torsdagen är det först läkaren på morgonen och på kvällen är det brunnsmässan :/
På fredagen händer inget särskilt.
På lördagen är det öppet hus på Stfg och Sågbäcksgymnasiet. Sen ska jag förmodligen äta middag med min morbror och hans familj :)
På söndagen kommer jag nog ligga i soffan vid tv:n eller med datorn.

Men nu ska jag inte tråka ut er mer med mitt tråkiga babbel så ni får några bilder från nyår istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0