Har du ett liv?

Tjo faderittan hej!
Idag skulle jag och Malin till Forum för att handla lite på rean :)
Det var en perfekt dag att bara gå i ett köpcenter eftersom att det regnade, inte mycket men ändå irriterande :P
Efter att vi hade varit på gina och jag hade köpt en tröja så gick vi in på h&m där jag skulle köpa trosor x) det blev att gå i en butik till och sen hade vi tröttnat på att gå runt i ett köpcenter, nu när det var så härligt väder ute :)
Vi tog första bästa buss hem till mig och åt lunch :) och det blev jag, mästerkocken i strumpor (?) som "lagade" lunchen. Med det menar jag att jag satte in pommes frites i ugnen, satte på timmern, rörde runt lite och tog sedan ut de när de var perfekt klara och sen så blandade jag jättegod saft och så tog jag fram rostbiffen :)
Sedan gick vi ut till mitt lilla hus och pratade skit.
Det slutade med att Malin åt här och efter så åkte hon hem till sitt fina lilla hus :)
När jag kom upp från busshållplatsen så satte jag mig i soffan och satt där resten av kvällen tills jag gick ut till mig och satte mig i sängen :)
Borde nog sova så att jag ska orka upp imorgon, för jag ska gå upp klockan 5 för att åka med pappa på jobbet, och de som påstår att jag inte har ett liv. Jag förstår inte vad de menar :)
Men annars är min vecka helt uppbokad. För på onsdag ska jag till en kompis och sen till läkaren. På torsdag ska jag träffa Louise. På fredag ska jag träffa en kompis i stan och antagligen typ fika? På lördag ska jag nog plugga lite matte och på söndag ska jag till Västerås och träffa pappas kusin :)

En bild på mig med den nya tröjan, kanske inte syns så bra men det kommer nog komma fler bilder med den tröjan :)


Hoppas att ni får en underbar vecka ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha flummig? :D

2012-01-03 @ 15:14:10
URL: http://missdoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0