För jag saknar dig mindre och mindre!


Middagen igår blev en god avocado sallad på pizzerian vid skogsbo

I fredags var det ju freda den 13, och jag är inte den som tror på otur. men i fedags gick fan nästan allt fel :/ Först så gjorde jag lite fel när jag skulle göra ägg till frukost, sen så blev det en hörövning på engelskan. Sen efter skolan åkte jag, Fern, Linn, Malin, Ag och Melinda in till stan för att kolla på bio, men när vi skulle ta tunnelbanan så märkte jag att jag hade tappat mtt busskort på bussen :/ När jag hade försökt hitta det sen utan lycka fick jag köpa en bussrämsa. Sen var ju bion såklart i salong 13 och filmen sög! Efter det åkte vi alla utom Linn hem till Ags stuga, och eftersom att jag inte gillar skräckfilm så blev det inget filmtittande och alla somnade tidigt utom jag och Malin som låg och pratde halva natten :P
I lördags så kollade vi på red riding hood och sen så åkte jag hem för att fixa mig och så för sen skulle man iväg till mammas och pappas ena kompis som fyllde år. Där stannade vi till typ halv två eller något sånt. sen var man ju lagom trött.
Idag har jag hjälp min mamma med lite arbete och sen har jag bara tagit det lugnt.
Tja det var nog allt för idag, bloggar nog imorgon och då kommer det kanske upp lite bilder från nyår. vet kanske liiite sent men det är lite krångligt när jag ska ladda in bilder :P
Men jag skriver mer imorgon så ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0