ta vara på livet, det går inte i repris

Nej men go kväll på er!
Imorgon åker jag hem till Stockholm och till våren, har hört att det är vår där nu medan här är det fortfarande vinter och slask :( Men mysigt är det samtidigt för solen lyser ju :)
Idag har vi varit på dollar store och en sacond hand butik. När jag kom hem efter att ha varit och handlat lite godis och sånt till tågresan hem så hade min ena kusin kommit men han satt typ bara vid datorn och typ åt ostbågar. Men efter ett tag så började vi typ prata lite.
Senare på dagen måöade jag mina naglar som jag såklart hade sönder, men det är bara att laga.
Just nu sitter jag med en annan kusin som är as söt :)


Såhär blir det till bergsjö, morfar, farmor och Rebecka imorgon :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0