Friend are like potatoes. when you eat them, they die


Såhär känner jag just nu för allt som har med plugg och skolan att göra!

Idag och igår hade vi natioella prov i no biologi i skolan och ett so prov och i måndags hade jag hemkunskaps prov och imorgon har jag muntliga nationella i svenska :/ jag. orkar. inte. med. mer.
Men nu ska jag inte tråka ut er med prat om skolan.
Men imorgon är det dans :D Och det är bara 3 veckor kvar till påsklovet, alltså 22 dagar till Ullared. Ungefär 3 månader kvar till sommarlovet och massa månader, veckor och dagar kvar tills jag åker till Bulgarien :D
Just nu ligger jag bara i sängen och kollar på tv och borde sova.
Inte mycket mer just nu men skriver mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0